Adklik Anahtar Kelime için Açık Artırma

Anahtar kelime fiyatı nasıl belirlenir?
Adtext reklamlarında anahtar kelime fiyatlarını açık artırma sistemine girerek belirlersiniz.Adsamrtlink reklamlarında ise her bir anahtar kelime için sabit tıklama ücreti belirlersiniz.
Maksimum Tıklama Ücreti nedir?
Maksimum Tıklama Ücreti bir reklamverenin açık artırma sistemini kullanarak bir anahtar kelime için belirlediği maksimum bedeldir. Örneğin, X anahtar kelimesinin tıklama ücreti 0,04 TL. A reklamvereni bu anahtar kelime için 0,5 TL maksimum tıklama ücreti belirledi. B reklamvereni ise daha sonradan aynı anahtar kelime için maksimum tıklama ücretini 1 TL olarak belirledi. Sonuç olarak, o anahtar kelime için B reklamvereni A reklamvereninden daha fazla bir ücret belirlediği için B reklamverenin pozisyonu (reklam görünürlüğü) A'ya göre öncelikli olacaktır.
Anahtar kelimenin şu anki pozisyonu nedir?
Pozisyon aynı anahtar kelimeyi kullanan reklamverenler arasında sizin sıralamanızı, diğer bir deyişle sizin reklamınızın gösterilmesindeki önceliği belirler.
Tıklama Ücreti nedir?
Tıklama Ücreti reklamın son kullanıcı tarafından tıklanmasıyla oluşan reklam ücretidir.
Açık artırma sistemine nasıl katılırım?
Seçtiğiniz anahtar kelimeler için olası rakiplere karşı bir maksimum tıklama ücreti belirleyip açık arttırmaya dahil olabilirsiniz.
Rakiplerimin tekliflerini ve pozisyonlarını görebilir miyim?
Tek tek rakiplerinizin şu anki ve maksimum tıklama ücretlerini ve pozisyonlarını göremezsiniz. Teklif fiyatını düzenle ve Açık Artırma kısayollarına tıklayarak ulaştığınız sayfada gördüğünüz bilgiler anahtar kelimelerinizin şu anki ücretlerininin yanısıra size yardımcı olması için yaklaşık pozisyonunuzu ve maksimum tıklama ücretlerini gösteren bir simulasyondur.
Anahtar Kelime teklifimi neden artırmalıyım?
Sizin kampanyanızda kullandığınız anahtar kelimeyi kullanan reklamverenlerin sayısı artmışsa, diğer reklamverenler anahtar kelimenin bedelini sizin maksimum tıklama ücretinize kıyasla yükseltmişse ve reklamınızın sıralaması düşmüşse yani gösterim önceliği azalmışsa ve reklamınızın tıklanma adedi azalmışsa maksimum tıklama ücretinizi artırmanın zamanı gelmiş demektir.
Her anahtar kelime için farklı bir Maksimum Tıklama Ücreti belirlemek zorunda mıyım?
Her anahtar kelime için farklı bir maksimum tıklama ücreti belirleme zorunluluğu ve gereksinimi yoktur.
Anahtar Kelime teklifimi nasıl görebilirim, nasıl artırabilirim?
Sırayla Kampanya Yönetimi, anahtar kelimesinin bağlı olduğu kampanya ve Teklif Fiyatını Düzenle kısa yolları tıklayarak anahtar kelime teklifi görülebilir ve maksimum tıklama ücreti artırılabilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak