Adklik Sahte Tıklama Tespiti

Geçersiz tıklama nedir?
Reklamın insan, otomatik script veya bilgisayar programı tarafından meşru olmayan bir biçimde ve reklamveren açısından tıklama maliyetini, yayıncı açısından ise tıklama gelirini artırma amaçlı olarak tıklanması sahte veya geçersiz tıklama olarak kabul edilir. Geçersiz tıklamalar reklam sistemi tarafından yok sayılır ve geriye dönük olarak reklamveren açısından borçlandırma, yayıncı açısından alacaklandırma yapılmaz.
Geçersiz sayılan tıklamaların sebepleri nelerdir?
Geçersiz sayılan tıklamaların sebebi suni tıklamalar veya bu etkiyi yaratan her türlü yöntemin kullanılmasıdır. Bu yasak yöntemler aşağıda sıralanmış olup, bunlarla sınırlı değildir:

Tekrarlı tıklamalar ve etkiler
Proxy sunucuları
Robotlar
Otomatik tıklamalar ve etki yaratıcı aletler
Hileli yazılımlar kullanarak tıklama veya etki yaratmaya yönelik teşvikler.
Reklam verenlerin harcamalarını potansiyel olarak artmasını önlemek için herhangi bir nedenden dolayı, kendi reklamlarınızı tıklamanın yasak olduğunu lütfen unutmayın.
Raporlarıma geçersiz tıklamalar dahil edilir mi?
Raporlarınıza geçersiz tıklamalar dahil edilmez ve geçersiz tıklamalardan gelir kazanmazsınız. Raporlarınıza gelir olarak yansıyan tıklamaların sahte, geçersiz tıklama olduğu tespit edilirse geriye dönük olarak tıklama adedi ve dolayısıyla gelir otomatik olarak düşürülür.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak