Adnet Başarı Hikayeleri

ADnet 27 Kasım 2007 tarihinde düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zivesi’nde "Küçük bütçelerle nasıl büyük kitlelere ulaştılar ?" isimli panele ev sahipliği yaptı.

Bir verip bin kazandıran reklam ADnet !

En uygun bütçe ile hedef kitlenize ulaşın. Çünkü ADnet portallerini ayda 15 milyon kişi sadece tıklamakla kalmıyor, aynı zamanda alışveriş de yapıyor. ADnet portallerini ziyaret edenlerin %75’i üniversite mezunu, %50’si otomobil sahibi, %55’i ücretli çalışan, %12’si kendi işinin sahibi. Kısaca, hedeflediğiniz müşteriler ve kullanıcılar sadece ADnet portallerinde

ADnet İnteraktif Pazarlama Zirvesi’ndeydi…

ADnet 27 Kasım 2007 tarihinde düzenlenen İnteraktif Pazarlama Zivesi’nde "Küçük bütçelerle nasıl büyük kitlelere ulaştılar ?" isimli panele ev sahipliği yaptı.
Panele katılan ADnet reklamverenleri, internet reklamcılığı hakkında deneyimlerini aktardılar ve iletişim bütçelerinde öncelikli tercih edilen medya olma özelliğinin arttığına dikkat çektiler.


Benimshop.com satışlarını nasıl %50 arttırdı ?

"ADnet ürünlerimizi tüketicilerimize tanıtmak için büyük fırsatlar sunuyor. ADnet reklamlarımız ile kısa sürede e-ticaret dünyasında farklı ve hızlı bir giriş yaptık. Yaklaşık 1 yıldır ADnet ile yapmış olduğumuz reklam çalışmalarımız ile satış grafiğimiz %50 artmış bulunmaktadır. İnternet üzerinden reklam verilebilecek en doğru adres olduğunu düşündüğümüz ADnet ile işbirliğimize aynı hız ile devam ediyoruz."
Mehmet ÖZKUL
Genel Müdür
www.benimshop.com

PlayF1.com üye sayısını nasıl %300 arttırdı.

"ADnet ilk olarak uygun fiyatları ile dikkatimi çekmişti. Öncelikle web siteme uygun olduğunu düşündüğüm birkaç reklam verdim. Adnet’in kullanışlı ve kolay raporlama sistemi sayesinde reklamlarımın başarısını rahatlıkla takip edebildim.
İlk verdiğim reklamların başarısı doğrultusunda reklam adedimi arttırdım ve ADnet’in sunduğu diğer web sitelerine de reklam vermeye başladım. ADnet’te reklam vermeye başladığımdan beri web sitemin üye sayısı %300’den fazla artmış durumda.
Üye sayısını arttırmak yolunda başka çalışmalara başvurmuş olsaydım, eminim çok daha masraf edecek, karşılığında bu kadar verim alamayacaktım. "
Berke TURGAN
www.playf1.com

Yehhu.com üye sayısını nasıl %70 arttırdı ?

"ADnet ile 2006 yılından beri çalışıyorum. Şu zamana kadar verdiğim reklamlar sayesinde birçok üye kazandım. Siteme özel kitle yaratma şansı buldum. Üye sayımda %70 artış olduğunu ve bu kazandığım üyelerin sitemle ilgili kalıcı ziyaretçiler olduğunu gördüm.
Kendi hedef kitlemi oluşturmamdan dolayı web siteme birçok reklam aldım. Önceye göre reklamlardaki kazancım %50 arttı. Kazandığım ziyaretçi ve üyeler sayesinde sürekli artarak önceye göre %70’lik trafik artışı oldu. Her şeyden önemlisi, ilgisiz ziyaretçi yerine ilgili ve aktif bir ziyaretçi kitlesine kavuşma olanağı buldum."
Gökhan GÖKÇE
Yehhu.com Yöneticisi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak