İnternette Reklam Nedir?

İnternette Reklam Nedir?

Web ve internet aracılığıyla, pazarlama mesajlarının iletilip müşterilerin ilgisinin çekilmesi amaçlanan reklam formuna "İnternette Reklam" (Online Advertising) denir.
İnternette reklam çalışmaları, arama motorları sonuçlarındaki yazılı reklamlar, banner reklamlar, reklam ağları ve e-posta pazarlaması olarak örneklendirilebilir.

İnternet Reklamlarının Avantajları
İnternette reklamın en büyük avantajlarından birisi, bilginin ve içeriğin coğrafya ve zamanla sınırlandırılamamasıdır. İnteraktif reklamcılık, reklamverenler için yepyeni çözümler sunarak, internette reklamı daha çekici hale getirmektedir.


İnternette Reklam Performans Kriterleri
İnternet reklamlarında ödemeler temelde 3 prensibe göre ücretlendirilir.
CPM(Cost per Mille-Thousand): Bu ücretlendirmede gösterim temel alınır. Reklamverenler, bin gösterim başına belli bir ücret öderler.
CPC(Cost per Click): Bu ücretlendirme sisteminde tıklama temel alınır. Reklamverenler, bir tıklamabaşına belli bir ücret öderler.
CPA(Cost per Action): Bu ücretlendirme sisteminde belirlenen aksiyon temel alınır. Reklamverenler, verdikleri reklamdan sitelerine gelen ziyaretçinin yapacağı aksiyon başına(siteye kayıt, alışveriş vs.) ücret öderler.
Tahmin edilenin ötesinde bir gelişme gösteren internet mecrası, reklâmcılığın geldiği son noktadır ve pek çok konuda alışılmış konvansiyonel reklâmcılıktan ayrılmaktadır. Kesin ve hızlı çözümler sunan internet reklâmcılığı, çift taraflı bir fayda mekanizmasıyla işlemekte; hem internet kullanıcısını hem de reklâmvereni hedefledikleri noktaya en kısa yoldan ulaştırabilmektedir. Çünkü internet...
* Ölçümlenebilir
* İnteraktif ‘tir
* Kişiselleştirilmiş’tir
* Ekonomik’tir
* Esnek’tir
* Kesin ve hızlı çözümler sunar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Google Adsense Almak

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Paylaşımlarınızı paraya dönüştürmeye ne dersiniz?