Mynet Adklik Raporlama ve Kazanç Oranları..

 
CPM nedir?

1 CPM 1000 gösterime eş değerdir. CPM reklam ücretlendirme modeli reklamverenin reklam gösterim başına ödeme yapacakları anlamına gelir.
Günlük performans raporu nedir?
Günlük performans raporu adı üstünde günlük olarak performansınız hakkında size bilgi vermeyi amaçlar. Tarih, gösterim adedi, tıklama adedi, tıklama oranı, ortalama tıklama ücreti, ortalama CPM ve net tutarı bilgilerinizi bu raporda görüntüleyebilirsiniz
Kampanya raporu nedir?
Kampanya raporu bugüne kadar oluşturduğunuz tüm kampanyaların durumu ve performansı hakkında size bilgi vermeyi amaçlar. Kampanyanın adı, statüsü, gösterim adedi, tıklama adedi, tıklama oranı, ortalama CPM, ortalama tıklama ücreti, net tutar, tahmini tutar bilgilerini bu raporda bulabilirsiniz

Anahtar kelime raporu nedir?
Anahtar kelime raporu bugüne kadar kullandığınız tüm anahtar kelimelerin performansı hakkında size bilgi vermeyi amaçlar. Anahtar kelimenin adı, anahtar kelimenin gösterim adedi, tıklanma adedi, tıklama oranı, ortalama tıklama ücreti, ortalama CPM ve net tutarı bu raporda görüntüleyebilirsiniz.
Performans raporları nelerdir?
Bu raporlar arasında Kampanya, reklam, anahtar kelime, günlük performans, sub-network performansı raporları yer alır.
Ortalama CPM nedir?
Reklamverenin toplam maliyetinin toplam gösterim adedi bölü 1000'e bölünmesiyle bulunan değerdir.
Reklam raporu nedir?
Reklam raporu bugüne kadar oluşturduğunuz tüm reklamların durumunu ve performansı hakkında size bilgi vermeyi amaçlar. Reklam adı, reklam gösterildiği gün adedi, reklamın günlük performansı, reklamın gösterim adedi, tıklama adedi, tıklama oranı, ortalama tıklama ücreti, ortalama CPM ve net tutarını bu raporda görüntüleyebilirsiniz.
Finans raporları nelerdir?
Finans raporu olarak sadece Kredi kartı işlem raporu bulunmaktadır. Kredi Kartı işlem raporu kredi kartınızla bugüne kadar yaptığınız ödemelerin tarih ve tutar bilgilerini sunmayı amaçlar.
Ortalama Tıklama / Tıklama Oranı nedir?
Ortalama Tıklama / Tıklama Oranı reklamınızın Adpartner üyesi web sitelerindeki toplam tıklanma adedinin gösterim adedine bölünmesiyle hesaplanır.
Ortalama Tıklama Ücreti nedir?
Reklamverenin toplam maliyetinin toplam tıklanma adedine bölünmesiyle bulunan değerdir.
Raporlardaki bilgileri ihraç edebilir miyim?
Evet. Performans raporlarınızı istediğiniz tarih aralığında, HTML, CSV veya Excel formatında ihraç ederek kullanabilirsiniz
Tıklama Ücreti nedir?
Tıklama ücreti son kullanıcı reklamınızı her tıkladığında reklamverenin ödediği miktardır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak