Yeni Arayüz Çarşambaları: Çok Boyutlu Raporlama

Verilerinizle ilgili daha fazla raporlama ve daha ayrıntılı
bilgi isteğinize kulak verdik. Bu doğrultuda, çok boyutlu raporlama adlı güçlü ve yeni bir özelliği paylaşmaktan memnuniyet duyuyoruz. Artık, verileri reklam birimleri, reklam boyutları ve ülkeler gibi birden çok boyutta sıralamak ve görüntülemek için performans raporlarınıza boyutlar ekleyebilirsiniz.

Bu yeni özellik, raporlarınıza en fazla üç boyut eklemenize ve bir kanalı tarihe veya bir reklam birimini hedefleme türüne göre görüntülemenize olanak sağlar. Bir raporu oluştururken veya düzenlerken boyut eklemek için, "Boyut ekle"yi tıklayın ve bir boyut seçin. Seçilen boyut tabloya eklenecek ve siz de artık iki boyut göreceksiniz. Başka bir boyut eklemek için, "Boyut ekle"yi tıklayın ve tekrar seçim yapın. Ayrıca, değiştirmek veya kaldırmak istediğiniz boyutun açılır menüsünü tıklayarak bu boyutu değiştirebilir ve kaldırabilirsiniz.


Etkileşimli olarak verilerinizi incelemek ve performansla ilgili daha fazla bilgi edinmek içi
n çok boyutlu raporlamayı hemen deneyin. Raporlamayı düzenli olarak iyileştirmeye devam ediyoruz. Bu nedenle, yakın zamanda kullanıma sunulacak diğer boyut kombinasyonlarını takip edin.

Bu raporlama özelliği, eski sürümden giderek uzaklaşırken, yeni AdSense arayüzünde yaptığımız birçok iyileştirmeden yalnızca bir tanesidir. Yeni arayüzü ihtiyaçlarınıza uygun hale getirmeye devam edebilmemiz için lütfen AdSense forumunda ya da Twitter kanalında görüşlerinizi yazmaktan çekinmeyin! Yeni arayüzü henüz denemediyseniz, vakit kaybetmeden, nasıl kullanmaya başlayacağınız konusunda daha fazla bilgi edinin.

Gönderen: Vincent Zanotti - AdSense Mühendislik

Çarşamba, Haziran 15, 2011 10:31

Permalink

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak