Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?


Dünyada özellikle telekomünikasyon, turizm,
tekstil, elektronik ve finansal
hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren şirketlerin ilgisini çeken ve modern, krize dirençli bir satış kanalı olması bakımında
sıklıkla tercih edilen Performans reklamcılığıyla ilgili bilgi veren Zanox
Türkiye
Ülke Müdürü Murat Kalafat, 2010 yılında Avrupa'da Zanox ağındaki reklam şirketleri ve ajansların bu sistem sayesinde 70 milyonun üzerinde işlem
gerçekleştirdiğini belirtti. Kalafat, "Dakikada 130 ürün satılması çok zor bir iştir ama biz bunu başarıyoruz. Avrupa'nın lider performans reklamcılığı ağı Zanox ile bu pazarı Türk şirketlerine açarak onlara hem Türkiye hem de tüm Avrupa'da
yeni online satış kanallarına erişim sağlıyoruz" dedi.




Zanox'un
Türkiye'deki ilk 50 gününün sonuçlarını özetleyen Kalafat, "Reklamcılar ve ajanslar arasında performans reklamcılığımıza yönelik büyük bir ilgi var. Pazarın önde gelen online dating sitelerinden biri olan e-çift dahil en büyük Türk online şirketlerinin bazılarıyla yaptığımız başarılı başlangıçların haklı gururunu yaşıyoruz" diye konuştu.




PERFORMANS REKLAMCILIĞI NASIL İŞLİYOR?




Performans reklamcılığı, modern ve krize dirençli bir satış kanalı olarak özellikle telekomünikasyon, turizm,
tekstil, elektronik ve finansal
hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren şirketlerin ilgisini çekiyor.
Türkiye için
yeni bir kavram olan performans reklamcılığı, internette performansa dayalı reklamcılığın önünü açıyor. Reklam verenler, Zanox'un yardımıyla, yurtiçinde ve yurtdışında ek
kazançlar elde ediyor ve
yeni
müşteriler
kazanıyor.
Sadece ürünleri ya da
hizmetleri
gerçekten
satın alındığında

komisyon ödeyen firmalar da
uygulamadan oldukça memnun. Zanox reklam verenleri ve reklam ajanslarının
web sitesi sahipleriyle tek web platformu üzerinde buluşturuyor ve bir
aracı olarak hareket ediyor. Zanox'ta, reklam verenler açılan reklamlar ya da tıklamalar için değil, yönlendirme veya satışlar için
ödeme yapıyor. Zanox tüm izleme işini yapıyor ve reklam verenden onay aldıktan sonra yayıncılara komisyon
ödemelerini düzenleyerek
müşterilerinesüreç üzerinde tam şeffaflık ve maliyet
kontrolü sağlıyor.




TÜRKİYE'DE BİR İLK




Zanox ağı, Türk şirketlerine,
Türkiye'de
yeni satış fırsatları yaratmakla kalmayıp ayrıca Avrupa pazarının d kapılarını açıyor. Zanox, eÇift'e ek olarak, halihazırda
Türkiye'nin en büyük şirketlerinden bazılarına, online
kazançlarını arttırmaları konusunda
destek oluyor. Lider performans reklamcılığı ağı, aynı
zamanda, Bigpoint, Groupon, eDarling ve akazoo gibi çok sayıda
uluslararası reklam verenin Türk pazarına açılmasına yardımcı oluyor. Türk reklam verenleri ve reklam ajansları Avrupa pazarı liderinin
uluslararası
hizmeti ve uzmanlığından da yararlanıyor. Zanox, performans reklamcılığı alanında Avrupa'nın lider bir kuruluşu olmasıyla tanınıyor.
Dünyanın her yerindeki 650'yi aşkın çalışanıyla, Affiliate Window, buy.at, M4N ve eprofessional şirketlerinden oluşan Zanox Grubu, tüm sektörlerde her ölçekteki şirkete, ürünlerini ve
hizmetleriniinternette etkili bir şekilde pazarlamalarında
destek oluyor. Zanox'un işlem bağlantılı

modeli ile, reklam verenler online reklamcılık faaliyetlerinin

ölçülebilir başarısı için
ödeme yapıyor. Merkezi Berlin'de bulunan Zanox Group'un Almanya, İngiltere, Fransa, İspanya, İtalya,
İsveç, İsviçre,Hollanda, Polonya,
Türkiye, ABD ve Çin'de ofisleri bulunuyor.




İHA

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak