Adwords Geliştirilmiş kampanyalar kullanıma sunuluyor

AdWords'te, geliştirilmiş kampanyalar adı altında bazı iyileştirmeler yaptığımızı kısa süre önce duyurmuştuk. Günümüzdeki tüketiciler sürekli İnternet'e bağlı ve birçok farklı cihaz kullanıyor. Bu nedenle, onlara daha kolay ve verimli bir şekilde ulaşmanıza yardımcı olmak için geliştirilmiş kampanyaları tasarladık.

Geliştirilmiş kampanyaların artık hesabınızda kullanıma sunulduğunu bildirmek istiyoruz. Oluşturduğunuz tüm yeni kampanyalar varsayılan olarak, geliştirilmiş kampanyalar biçiminde olacaktır. Ancak, birkaç ay daha, eski kampanya stilini kullanmayı tercih edebilirsiniz. 2013 Haziran ayından itibaren, tüm AdWords kampanyalarını geliştirilmiş kampanyalara geçirmeyi planlıyoruz. Faydalı iyileştirmelerden yararlanmak için hemen giriş yapabilir ve mevcut kampanyalarınızı geliştirilmiş kampanyalara geçirmeye başlayabilirsiniz.

Geliştirilmiş kampanyalar hakkında

Günümüzde, kullanıcılar sürekli İnternet'e bağlı ve her türlü cihazdan arama yapıyor. Geliştirilmiş kampanyalar, müşterilerinizin bulunduğu yerler, kullandıkları cihazlar ve günün saatine bağlı olarak reklamlarınızı ve tekliflerinizi daha kolay bir şekilde ayarlamanıza olanak tanır. Üstelik bu işlemlerin hepsini tek bir kampanyada yapabilirsiniz. Bu, müşterileriniz için daha iyi reklamlar, sizin içinse daha iyi sonuçlar anlamına gelir. Daha fazla bilgi edinin

Önemli değişiklikler


Faydalı yeni özelliklerin yanı sıra, geliştirilmiş kampanyalarda haberdar olmanız gereken bazı önemli değişiklikler de bulunmaktadır.

• Mobil cihazlar için teklif verme denetimi. Şu anda, hem masaüstü hem de mobil cihazlarda reklam yayınlayan kampanyalarınızda, mobil tekliflerinizotomatik olarak ayarlanmaktadır. Geliştirilmiş kampanyalarda, kendiniz bir mobil teklif ayarlaması seçebilirsiniz. Bu size, mobil cihazlarda reklamınızın konumu, tıklamalarınız ve maliyetiniz üzerinde daha fazla denetim olanağı verir. İşinize bağlı olarak, mobil cihazlardaki tıklamalar için masaüstü cihazlardaki tıklamalardan daha düşük, daha yüksek veya bu tıklamalarla aynı düzeyde teklif vermeniz mantıklı olabilir. Daha fazla bilgi edinin
• Hedefleme seçenekleri. Arama Ağı reklamları içeren geliştirilmiş kampanyalar artık cihazlara veya mobil operatörlere göre hedeflemeyi desteklemeyecektir. Yalnızca görüntülü reklamlar yayınlayan kampanyalar, belirli cihaz modellerinin ve mobil operatörlerin hedeflenmesini desteklemeyi sürdürecektir. Daha fazla bilgi edinin
• Arama uzantıları. Arama uzantıları sayesinde müşteriler, reklamınıza hafifçe vurarak akıllı telefondan işletmenizi kolayca arayabilmektedir. Geliştirilmiş kampanyalarda, artık bilgisayarlarda ve tabletlerde reklamlarla birlikte işletmenizin telefon numarasını da gösterebileceksiniz. Daha fazla bilgi edinin

Size yardıma hazırız

AdWords'te başarılı olmanızı istiyoruz. Bu nedenle, mevcut kampanyalarınızla ilgili veya geliştirilmiş kampanyaları kullanmaya başlama konusunda destek almak istiyorsanız, lütfen Yardım Merkezi'ni ziyaret edin ya da bize ulaşın.

Saygılarımızla,
Google AdWords Ekibi

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Zanox Reklam Sistemi nedir? Nasıl Kazanılır?

Ek bir Adsense Hesabı Bulundurmak Gerekli midir?

CPM ( Cost Per Mille ) Görüntülenme ile Para Kazanmak